czwartek, 18 listopada 2010

O impresjach

Odkurzając ją, praktykujemy i rozwijamy swoją twórczością. Powstało ich tak dużo, że Paweł Czyżewski w 2009 r. wydał specjalny tomik z samymi impresjami (zapraszamy do kupna - info na stronce fb). A oto próbka takich właśnie wierszy - Pawła Denisiuka, Pawła Czyżewskiego Kuby Turyka:



Uczucie jest jak kwiat na łące
którywiędnie gdy nie ma deszczu
Podobnie uczucie umrzeć może
gdy nie pielęgnujesz go w pokorze


Spróbuj pomyśleć a znajdziesz odpowiedź:
czy dobre jest to co dzieje się w tobie?



Zrobiłem pożyteczną rzecz
I bardzo mnie to cieszy
Zwycięstwo wprawdzie małe, lecz
Życie się składa z małych rzeczy


Gnuśności mgły uciekły precz
Zrobiłem pożyteczną rzecz!




Kiedy patrzę na zdjęcie z tamtych lat
Wspominam stare czasy, zapomniany świat
Spoglądam na siebie - to nie jestem ja
Czy to możliwe zmienić się aż tak?


Na szarym zdjęciu kolorowy świat
Beztroskie życie, czasem jednak płacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz